دست نوشته
دست نوشته

دست نوشته

شخصی

آرزوی همین الان من

خندتون نگیره اما آرزوم اینه که فیس بوک یا تلویزیون رو که باز میکنم بگه قیمت دلار دیگه بالا نمیره و همین جا ایستاده

آرزو دارم دیگه تو هیچ کشوری جنگ نباشه و هیچ سیاستمداری چشمش به کشور دیگه حریصانه نگاه نکنه

آرزو دارم  یه کم از این چینی ها یاد بگیریم سخت کوش شیم گر چه زیاد دل خوشی ازشون ندارم که نظم اقتصادی دنیا رو ریختن به هم اما اگر ما هم اندازه اونا زحمت میکشیدیم حتماً اوضاع یه جور دیگه بود البته خدا رو شکر که جمعیتمون اندازه اونا نیست

آرزو دارم وجدان کاری به همه کارکنانمون دوباره برگرده و هیچ کس فقط به منافع شخصیش فکر نکنه

آرزو دارم روستاهامون امکاناتشون جوری باشه که کشاورزمون دلش نخواد بیاد شهر و قیمت میوه خارجی ارزون تر از میوه داخلی در نیاد که کشاورز دلش بخواد سر زمینش کار کنه

یکی جلو من رو بگیره که اینقدر آرزوی محال نیاد تو کلم

وای دلار چه به روزمون اوردی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد