دست نوشته
دست نوشته

دست نوشته

شخصی

بازگشت

باورم نمیشه که حدود 2 ساله اینجا ننوشتم

چرا؟

خودمم نمی دونم اما دیدم خیلیها رفتن

یه مدت هم که دسترسی به وبلاگم سخت شده بود به دلایلی مشکل سروری

اما خوشبختانه درست شد

لطفا اونایی که بیصدا میان اینجا از خودشون ردی بزارن

از دوستان عزیزی هم که تغییر آدرس داشتن صمیمانه میخوام آدرس جدیدشون رو بدن

نمی دونم درگیر چی بودم

یکیش این بود که به دلیل زمین خوردن و  ضربه به کمرم قادر نبودم برا مدت طولانی بشینم

و یکسال فعالیتهای نشستنی کمتر شده بود

یکی دیگه از دست دادن چند عزیز که از محیط نت دورم کرده بود

بقیش دلایل الکی بود

اما الان یه جورایی آرامش دارم

دوباره دارم کارهای سابق رو بررسی میکنم

تو این مدت پسرم در یک تحول روحی برگشت ایران

به رشته حقوق تغییر رشته داد و ماهم به دلیل قبول خوشحالیش  باش خوشحالیم

جدا خوشحال تره لااقل به خاطر اینکه از کلاس تشریح نجات پیدا کرد

میدونم خیلی دارم جدا جدا حرف میزنم اما بزارین رشته افکارم بهم گره بخوره اوضاع درست میشه

از الان دوباره به اتاقاتون سر میزنم شما آری رو به بزرگواری خودتون ببخشین دلم برای  دوستای وبلاگ نویسم حسابی تنگ شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد