دست نوشته
دست نوشته

دست نوشته

شخصی

روزی دیگر

دیروز بدجوری دلم گرفته بود

اما امروز یه روز دیگست

امروز به پرتو زیبای آفتاب روی برفهای تازه باریده روی کوهها که نگاه میکردم

فکر کردم چقدر خوبه

که بتونم

زود ناراحتی ها رو کنار بزارم و دل  رو مثل برف سفید نگه دارم

دارم تمرین میکنم

از پارسال سعی کردم طول مدت دلخوریم رو کوتاه کنم

نمی دونم ولی حس میکنم موفق بودم

دل همتون به پاکیه برف

و به  گرمای خورشید باشه


p.s.آخ یه ذره غر زدن هم کمک میکنه به سبک شدن ها

دلم گرفته

                                                                                  

چقدر آسون دل میشکنیم

اونقدر آسون که صدای شکستنشم نمی شنویم

غافل از این که این دل چینی هست که هر چی بندش بزنی فایده نداره

وترکا روش دیده می شه

وقتی میشه دیگران رو شاد کرد این چه هنریه که ما داریم؟

دارم نصیحت میکنم؟

اگه آدم چیزی به ذهنش برسه و از دوستاش صمیمانه بخواد نصیحته؟

نصیحت مال کسیه که مطمئنه

وقتی کسی سوال میکنه یعنی مطمئن نیست و دوست داره نظر دوستاش رو بدونه

باران

دیشب بارون اومد

بارونی که خیلی ها رو شاد کرد

خیلی ها رو یاد خاطرات گذشته شون انداخت

و خیلی ها رو یاد غم هاشون

خیلی ها یادشون اومد پارسال با کی زیر بارون قدم زدن وامسال حتی وقت نکردن حال شو بپرسن

خیلی ها از پشت پنجره بارون رو نگاه کردن و آهی کشیدن و به بیمار تو بستریشون نگاه کردن و تو دلشون آرزو کردن که کاش عزیزم پاشه تا زیر بارون باز هم خاطره های خوش داشته باشیم

خیلی ها اصلاً وقت نکردن ببینن بارون میاد اونقدر سرشون تو حساب کتاب بود که اصلاً براشون فرقی نمی کرد

خیلی ها از پشت میلهای زندون بارون رو میدیدن

خیلی ها اصلاً اجازه نداشتن حتی صدای بارونو بشنون

خیلی ها نگران ریختن سقف خونهاشون بودن

خیلی ها نگران اینکه آیا میتونن کرایه خونه شون رو بموقع بدن بودن که نکنه تو همچین هوایی صاحبخونه اساسشون رو بیرون پرت کنه

خیلی ها اینقدر تو خماری بودن که از این که بساتشون با این بارون نمناک شده فحش نثار بارون و زمون کردن

خیلی ها از اینکه مسافرتشون سخت میشه و شاید سگشون سرما بخوره ناراحت بودن

خیلی ها از اینکه مصاحبه کارشون بخاطر کت خیس شدشون حس منفی به مسئول استخدام بده دمق بودن

خیلی ها نگران اینکه فالهای خیس خوردشون رو چطور مردم میخرن بودن

خلاصه یکی خوشحال بود یکی ناراحت و یکی بی تفاوت

نمی دونم شما تو چه وضعیتی بودی

اما من شکر کردم

که بارون میاد

ودل خیلی ها شاد میشه

و آرزو کردم اونایی که تو این بارون غمگین میشن خدا مشکلشون رو هر چی زودتر حل کنه

که همه از قدم زدن زیر بارون لذت ببریم

که همه دلمون شاد باشه